تور آنتالیا خرداد ماه 1401

(0)

ترکیه یکی از کشور های توریستی و خوش آب و هوا محسوب می شود مخصوصا در خرداد ماه، به همین دلیل تور آنتالیا خرداد ماه 1401 همواره مورد استقبال گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا قرار میگیرد. در واقع آنتالیا یکی از قطب های گردشگری در ترکیه است که با داشتن امکانات رفاهی بی نظیر و آثار تاریخی و مناظر طبیعی شگفت انگیز توانسته است از شهرت خوبی در بین قطب های گردشگری دنیا بر خودار شود. یکی از مهم ترین شهرهای تاریخی آنتالیا شهر تاریخی پرگ است که در زمان یونان باستان نام این شهر فیلادلفیا بوده است.

آنتالیا

شهر باستانی آنتالیا هر ساله میزبان توریست هایی از کشورهای مختلف دنیا است. با توجه به همسایگی کشور ترکیه با کشور ایران و قرابت فرهنگی و تاریخی این کشور با کشور ایران سالانه تعداد زیادی توریست از ایران به ترکیه مسافرت می کنند.

بسیاری از گردشگرانی که به ترکیه مسافرت می کنند با دیدن شرایط آب و هوایی و توسعه خوب این کشور به گرفتن اقامت در این کشور تمایل پیدا می کنند.

بهترین فصل برای مسافرت با تورآنتالیا در اواخر بهار و اوایل تابستان به ویژه خرداد ماه و سفر با تور آنتالیا خرداد ماه است.

جهت رزرو تور آنتالیا تعطیلات خرداد و همچنین استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت آژانس هورامان گشت ستاره تماس حاصل فرمائید.

تور آنتالیا خرداد ماه

ویژگی های اقامتی آنتالیا

شهر آنتالیا دارای هتل های بی شماری با امکانات و سرویس دهی بالا دارد. علاوه بر این که از مناظر طبیعی و آثار تاریخی این شهر لذت کافی را می برید می توانید از امکانات و سرویس دهی خوب هتل داران این کشور نیز بهره مند شوید. در ادامه در مورد موارد زیر بیش تر صحبت خواهیم کرد.

بهترین زمان برای مسافرت به آنتالیا چه زمانی است

هزینه ی تور آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا

بهترین زمان برای مسافرت به آنتالیا چه زمانی است

کشور ساحلی ترکیه از شمال به دریای مدیترانه و غرب به دریای سیاه و دریای سرخ راه دارد. شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا مکان مناسبی برای تفریحات ساحلی هستند. از این رو بهترین زمان برای بهره بردن از امکانات ساحلی این شهر در فصل های گرم سال است.

مناسب ترین زمان برای مسافرت کردن به آنتالیا در خرداد ماه است. در خرداد ماه به علت گرم بودن هوا تفریحات ساحلی دلچسبی خواهید داشت. اما تفریحات زمستانی و سرپوشیده ی این شهر در فصل های سرد سال می تواند پذیرای گرشگران در این فصول باشد.

با توجه به اینکه در خرداد ماه تعطیلات زیادی پیش رو داریم معمولا میبایست تور آنتالیا تعطیلات خرداد ماه 1401 را از چند هفته قبل رزرو کرد تا با نرخ ارزان سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

مسافرت به آنتالیا در فصل های سرد سال

در فصل های سرد سال تنها می توانید از امکانات سر پوشیده ی این شهر بهره مند شوید، اگرچه امکان استفاده از تفریحات ساحلی برای توریست ها وجود ندارد اما می توانید در فصل های سرد سال از پیست اسکی و کوهستان های پوشیده از برف این کشور بهره مند شوید.

نزدیک بودن شهر ساحلی آنتالیا به فرودگاه از مهم ترین امکانات رفاهی این شهر است. از فرودگاه تا شهر آنتالیا تنها 15 دقیقه راه است.

جهت رزرو تور آنتالیا ارزان خرداد ماه 1401 و یا سایر شهر های تور ترکیه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

تور آنتالیا تعطیلات خرداد

مسافرت به آنتالیا در فصل گرم سال

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه و هم جواری با سه دریا بهتر است در فصل های گرم سال به این کشور مسافرت کنید. سواحل شهرهایی مانند آنتالیا از بی نظیر ترین سواحل در دنیا هستند که مسافرین تور آنتالیا خرداد ماه میتوانند از آنها لذت ببرند.

هزینه ی تور آنتالیا

عوامل زیادی در تعیین قیمت تور آنتالیا خرداد نقش دارند. بسته به این که قرار باشد شما چه مدت زمانی در این شهر بمانید و از چه امکاناتی استفاده کنید می تواند هزینه های مختلفی برای شما رقم بخورد.

اقامت در هتل های مختلف می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. علاوه بر این بسته به این که تور مورد نظر چه امکاناتی را برای شما فراهم کند می تواند هزینه ی این تور متفاوت باشد.

عوامل موثر بر هزینه ی تور آنتالیا

در صورتی که از تورهای لحظه آخری استفاده کنید هزینه ی کم تری برای این سفر پرداخت خواهید کرد. یکی دیگر از عواملی که بر هزینه ی مسافرت به آنتالیا تاثیر دارد تعداد روزهایی است که در این شهر اقامت دارید.

هتل محل اقامت می تواند از موثرترین عوامل بر قیمت تور آنتالیا خرداد باشد. رقابت بین هتل ها در جذب توریست باعث شده است هتل های پنج ستاره ی زیادی در این شهر وجود داشته باشد.

هزینه ی ثابتی برای تورهای آنتالیا پیش بینی نمی شود. بسته به این که در چه روزهایی از سال قصد سفر به این شهر را داشته باشید هزینه ی پرداختی می تواند متفاوت باشد.

قیمت تور خرداد انتالیا با توجه به نوسانات ارزی دائما تغییر میکند. جهت استعلام قیمت تور آنتالیا خرداد ماه با آژانس مسافرتی هورامان گشت ستاره، مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری در ترکیه محسوب می شود که جاذبه گردشگری فراوانی در این شهر وجود دارد که مسافران تور آنتالیا خرداد ماه میتوانند از آنها دیدن کنند.

می توان جاذبه های توریستی آنتالیا را به سه دسته طبقه بندی کرد. به احتمال زیاد برای بازدید از تمام جاذبه های این شهر با کمبود زمان مواجه خواهید شد.

تور خرداد انتالیا ارزان

جاذبه های تاریخی آنتالیا

از جمله مهم ترین جاذبه های تاریخی آنتالیا که در سفر با تور آنتالیا خرداد ماه می توانید از آن بازدید کنید کسیک مناره است. برج ساعت، مسجد کنگره دار، بندر قلعه کاله ایچی، منطقه ی ساید، شهر باستانی المپیوس، شهر گمشده و… همگی از آثار تاریخی این شهر هستند.

جاذبه های طبیعی آنتالیا

شهر آنتالیا با سواحل منحصر به فرد و پیست اسکی توانسته است در تمام فصل های سال گردشگران زیادی را به این شهر جذب کند. می توان گفت شهر آنتالیا از نظر جاذبه های طبیعی بسیار منحصر به فرد است.

جاذبه های تفریحی آنتالیا

مرکز آبی آکوالند یکی از زیبا ترین مراکز تفریحی ترکیه است. پارک ملی آنتالیا و منطقه بلک، سینماها و سالن های تئاتر همیگی مراکز تفریحی هستند که در شهر آنتالیا می توانند اوقات سرگرم کننده ای را برای گردشگران فراهم کنند.

شهر آنتالیا را می توان از جمله جاذبه های توریستی تاریخی و تفریحی ترکیه دانست که سالانه تعداد زیادی توریست از کشورهای مختلف را به این کشور می کشاند.

سواحل و بنادر قدیمی و آثار تاریخی این شهر می تواند نشان دهنده ی قدمت تمدن در این شهر توسعه یافته باشد. با توجه به این که این شهر از نظر توریستی جایگاه خوبی دارد هتل ها و اقامتگاه های زیادی در این شهر ایجاد شده اند و پذیرای مسافرین تور آنتالیا خرداد ماه 1401 می باشند.

رقابت بین هتل ها و اقامتگاه ها باعث شده است تا روز به روز بر امکانات این هتل ها افزوده شود و تعداد زیادی هتل پنج ستاره در این شهر ایجاد شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها