هتل لارا هادریانوس آنتالیا


هتل لارا هادریانوس آنتالیا lara hadrianus از هتل های منطقه لارا آنتالیا یکی از مناطق مشهور و توریستی آنتالیاست واقع شده و برای هر دو گروه مسافران تجاری و تفریحی تور ترکیه طراحی شده است. از این هتل که موقعیت بسیار خوبی دارد مهمانان تورآنتالیا دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر همچون پلاژ لارا، پارک آبی ددمان و فرودگاه آنتالیا دارند.

هتل لارا هادریانوس انتالیا

هتل لارا هادریانوس انتالیا از هتل های 4 ستاره انتالیا در منطقه اورنکویِ (Ornekkoy) لارا (Lara) میباشد که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد این هتل راحت و عالی با مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌ و اتاق‌های مجهز و رستوران‌های باشکوه، آسایش و آرامش را به مهمانان تور انتالیا هتل لارا هادریانوس هدیه می‌کند.

هتل لارا هادریانوس ترکیه دارای ۱۲ اتاق مرتبط، ۲۰ اتاق ویژه‌ی غیرسیگاری، ۱۲۰ اتاق استاندارد، ۱۲ آپارتمان و ۱۰ اتاق با چشم‌اندازی رو به دریا مجموعا دارای ۱۳۲ اتاق، ۳۳۰ تخت میباشد.

اتاق های ساده و شیک در هتل lara hadrianus انتالیا با فضایی مطبوع امکانات خوبی شامل بالکن خصوصی، تلویزیون ماهواره ای،مینی بار، حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار، تخت دونفره، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق (یا پرداخت هزینه‌ی اضافی)، یخچال  برای رفاه میهمانان خود آماده کرده است.

خدمات ماساژ در هتل لارا هادریانوس آنتالیا موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد. همچنین انواع برنامه‌های تفریحی برای بزرگسالان نیز در هتل اجرا می‌شوند.

امکانات هتل لارا هادریانوس انتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی با انواع خدمات ماساژ (با هزینه‌ی اضافی)، بیلیارد/اسنوکر (با هزینه‌ی اضافی)

والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری، قایق‌رانی و صندلی و چتر حمام آفتاب در ساحل است.

امکانات هتل لارا هادریانوس شامل لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، ژنراتور برق اضطراری، دکتر هتل و پرستار بچه (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی.

آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) با صندلی و سایبان برای حمام آفتاب در آنجا می‌شوند.

دیگر خدمات هتل

همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی می‌توانید از خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی نیز استفاده کنید. قیمت هتل لارا هادریانوس انتالیا بسیار مناسب است و مهمانان در لارا Hadrianus می توانند یک صبحانه از بوفه غنی در رستورانی که مشرف به استخر است انتخاب کنند و لذت ببرید.

هتل لارا هادریانوس آنتالیا زیبا و راحت برای میهمانان خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی در آنتالیا فراهم کرده است. رستوران هتل انواع کباب و ماهی ذغالی را برای شما آماده می کند. همچنین یک کافه در کنار استخر انواع  آب میوه های عجیب و غریب و تنقلات خوشمزه را برای شما آماده می کند.

موقعیت هتل لارا هادریانوس انتالیا روی نقشه ترکیه

هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است. هتل lara hadrianus با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.

جهت رزرو تور هتل لارا هادریانوس آنتالیا همچنین اطلاع از هتل لارا هادریانوس با هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه تماس حاصل فرمائید.

 

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ جلب رضایت مشتریان شعار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ارائه نظرات درباره هتل لارا هادریانوس آنتالیا به این هتل امتیاز داده و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود را به دیگران انتقال دهید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها